کورس خونین پورشه و مرسدس بنز در تهران
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 

نکته جالب وقتی بود که هیچ گزارش رسمی به پلیس بابت این تصادف خونین از سوی متخلفین ارسال نشد و حتی پیگیری نیز از سوی خانواده عابر مزبور رخ نداد.


به گزارش مشرق به نقل از تعامل، چندی پیش در یکی از خیابانهای شهرک غرب کورس شبانه ای میان پورشه 911 و مرسدس بنز اس ال کا 500 مشکی رنگی درگرفت که با وجود اینکه در حوالی نیمه شب رخ داد اما تماشاچیان بسیاری را به خود جذب کرد.

در این واقعه حاضران در صحنه بعد از دیدن درگیری لفظی راکبان دو خودرو پورشه و مرسدس بنز شاهد کورس نیم ساعته این دو خودرو سوپر اسپورت در یکی از معروف ترین خیابانهای شهرک غرب بودند که سرانجامی شوم داشت.
این گزارش حاکی از این است که این دو خودرو که علارغم وجود عابران پیاده و خودروهای عبوری با سرعتی بالغ بر 100کیلومتر بر ساعت در پی یکدیگر کورس گذاشته بودند بعد از حدود 30 دقیقه به دلیل برخورد یکی از خودروها با عابر پیاده متوقف شدند.
عابر مزبور که راننده یکی از خودروهای خطی محل بود در زمان گرفتن مسافر مورد برخورد از سوی این خودرو متخلف واقع شد.
براین اساس وضعیت عابر بعد از تصادف اصلا خوب به نظر نمی رسید به طوریکه یکی از حاضران که خود را پزشک معرفی کرد خبر از مرگ در دم این عابر داد.
نکته جالب وقتی بود که هیچ گزارش رسمی به پلیس بابت این تصادف خونین از سوی متخلفین ارسال نشد و حتی پیگیری نیز از سوی خانواده عابر مزبور رخ نداد. تنها اطلاعات دردست گزارش مردمی حاضر در صحنه بوده است.
براساس این اطلاعات راننده یکی از خودروهای درگیر این ماجرا پسر یکی از مقامات ارشد دولتی است که چندی پیش پایش به ماجرای اختلاس 3000میلیاردی نیز باز شد.آقا زادگی و اعتماد به نفس بیش از حد ناشی از آن جتی موجب این شده که گزارش این تصادف به پلیس هم نرسد تا خانواده مقتول با هزینه پدر راضی گردنند .
همچنین یکی از مغازه داران محل وقوع این تصادف خونین متذکر می شود در اواسط دهه هفتادنیز چنین حادثه ای رخ داد که طی آن خودرو بنز آخرین مدلی راننده پژو مسافرکشی را زیر گرفت که منجربه فوت این راننده شد. در این حادثه،راننده خودرو متخلف فاقد گواهینامه بود که برای مدتها شرح این ماجرا به تیتر یک صفحات حوادث روزنامه ها تبدیل شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 25200
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم